از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

آدرس مراکز مشاوره تحصیلی در تهران – مشاوره تحصیلی تلفنی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

 

آدرس مراکز مشاوره تحصیلی در تهران

 

مراکز مشاوره تحصیلی اختصاص به دانش آموزان ، داوطلبان کنکوری و دانشجویان دارد که برای دریافت مشاوره و کمک و راهنمایی گرفتن در زمینه های مختلفی همچون هدایت تحصیلی نهم به دهم ، برنامه ریزی برای کنکور ، انتخاب رشته کنکور ، اطلاع از قوانین و مقرارات مدارس و دانشگاه ها و یا هر موضوعی که مرتبط با امور تحصیلی باشد ، نیاز به مشاور خصوصی دارند. اگر شما هم به دنبال مشاور حصوصی کنکور یا مشاور خصوصی در هر یک از زمینه های تحصیلی دارید و ساکن استان تهران هستید ، ادامه مطلب را مطالعه کنید تا از آدرس مراکز مشاوره تحصیلی در تهران مطلع شوید.

آدرس مراکز مشاوره تحصیلی در تهران

تاثیران مثبت مشاوران و نقش موثری که در بهبود وضعیت درسی و برنامه ریزی دانش آموزان ، داوطلبان و دانشجویان دارند باعث شده است که بسیاری از دانش آموزان استان تهران به دنبال آدرس مراکز مشاوره تحصیلی در این استان باشند تا همراه با یک مشاور برتر ، پیش بروند. مشاوران تحصیلی تلاش می کنند که با داشتن رابطه صمیمی ، به دانش آموزان و داوطلبان در بررسی مشکلاتشان مثل اختلالات یادگیری و … کمک کنند و با آگاهی رسانی به داوطلبان در خصوص شرایط پذیرش در دانشگاه ها ، معرفی رشته های مختلف و … آنها را در تصمیم گیری یاری رسانند.

مراکز مشاوره تحصیلی در استان تهران بسیار متعدد هستند اما شناخت بهترین مرکز مشاوره تحصیلی که از مشاوران مطرح و مجرب کشوری تشکیل شده باشد ، کار سختی به نظر می رسد و ممکن است دانش آموز یا داوطلب با مشاوره گرفتن از یک مشاور نابلد و غیر حرفه ای ، لطمه بزرگی به وضعیت درسی خود بزند.

چرا باید به آدرس مراکز مشاوره تحصیلی در تهران مراجعه کنیم

مهم ترین فعالیت های مشاور تحصیلی به طور خلاصه ، به صورت زیر است :

کمک به حل اختلالات یادگیری

بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری با وجود داشتن هوش و توانمندی ذهنی متوسط و حتی رو به بالا ، با اختلالات یادگیری مواجه هستند و نمی توانند دروس را به خوبی یاد بگیرند. گاهی ممکن است اختلال در یادگیری به این صورت باشد که دانش آموز پس از مطالعه یک مبحث خاص ، به سرعت آن مبحث را فراموش می کند و نمی تواند مطالب را در حافظه بلند مدت خود انتقال دهد.

انتقال مطالب از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت مخصوصا برای داوطلبان کنکوری بسیار مهم است چرا که در طول یک سال مباحث متنوع و حجیمی را مطالعه می کنند و باید این توانایی را داشته باشند که پس از گذشت چند ماه از مطالعه یک مبحث خاص ، آن را فراموش نکنند.

بررسی دلایل افت تحصیلی

بسیاری از دانش آموزان مخصوصا دانش آموزانی که از دوره متوسطه اول به دوره متوسط دوم منتقل می شوند ، افت تحصیلی را تجربه می کنند که باعث نگرانی والدین و دانش آموز می شود. معمولا این دسته از دانش آموزان توسط مسئولین مدرسه به مشاور مدرسه معرفی می شوند اما معمولا نمی توانند مشکل خود را حل کنند چرا که مشاور مدرسه با تعداد زیادی دانش آموز روبروست و بررسی مشکلات تک تک دانش آموزان شاید به خوبی انجام نگیرد.

برای حل مشکل افت تحصیلی دانش آموزان اول از همه باید علت افت تحصیلی بررسی شود اما عوامل بیرونی دانش آموز را درگیر خود کرده است و باعث شده که تمرکز کافی برای درس خواندن نداشته باشد یا دلیل افت تحصیلی سنگین شدن مباحث است ؟ مشاور با بررسی شرایط دانش آموز در محیط خانواده و همچنین محیط مدرسه ، دلایل افت تحصیلی را بررسی می کند و پیگیر پیشرفت تحصیلی دانش آموز است.  افزایش انگیزش دانش آموز ، آموزش شیوه‌ های صحیح مطالعه ، آموزش شیوه‌ های مواجهه با تغییرات اساسی و … از جمله مواردی است که توسط مشاور تحصیلی به دانش آموز ارائه می شود.

مشاوره تحصیلی در زمینه روش های صحیح مطالعه

بسیاری از دانش آموزان نیز هستند که افت تحصیلی را تجربه نمی کنند یعنی نمرات بالایی دارند اما لزوما داشتن نمره بالا به معنای یادگیری کامل و صحیح مباحث نیست. ممکن است دانش آموز بدون یادگرفتن مطالب فقط برای گرفتن نمره آن ها را حفظ کند و پس از یک مدت زمان کوتاه ، به سرعت مباحث از  ذهن او پاک می شوند.

مشاور با بررسی شیوه های غلط مطالعه دانش آموز ، به او کمک می کند تا بهتر مطالعه کند تا نتیجه بهتری نصیب او شود. اشتباه درس خواندن در طولانی مدت ممکن است تاثیر جبران ناپذیری داشته باشد و شاید خود دانش آموز متوجه نیست که در حال اشتباه درس خواندن است.

مشاوره تحصیلی در زمینه انتخاب رشته

بعضی از دانش آموزان و داوطلبان نیز به دنبال آدرس مراکز مشاوره تحصیلی در تهران هستند تا در زمینه انتخاب رشته نهم به دهم و انتخاب رشته کنکور سراسری ، مشاوره دریافت کنند. انتخاب رشته از مهم ترین مراحل زندگی هر فردی به شمار می رود چرا که رشته تحصیلی با آینده شغلی افراد در ارتباط است و اگر از یک مشاور غیر حرفه ای در این زمینه راهنمایی دریافت کنید ، قطعا تاثیر نامطلوب آن را در آینده خواهید دید.

برای انتخاب رشته کردن چه در دوران دبیرستان و چه برای ورود به دانشگاه ، باید به مشاوری مراجعه کنید که تمام رشته ها را از نظر بازار کار ، میزان درآمد ، دروس دانشگاهی ، سخت یا آسان بودن و .. بشناسد و با بررسی نقاط ضعف و قوت دانش آموز یا داوطلب و همچنین علایق و استعداد هایی که دارد ، بهترین انتخاب رشته را برای او انجام دهد.

  • مشاوره تحصیلی در زمینه برنامه ریزی درسی دانش آموزان
  • مشاوره تحصیلی در زمینه برنامه ریزی تخصصی کنکور
  • مشاوره در زمینه معرفی رشته ها و بازار کار و آینده شغلی آنها
  • مشاوره تحصیلی در زمینه شرایط ورود به دانشگاه های مختلف
  • مشاوره رشته های بدون کنکور دانشگاه ها
  • و ….

همگی از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی است.

بهترین مراکز مشاوره تحصیلی در تهران و آدرس و شماره تماس

مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تشکیل شده از مشاوران مجرب و برتر کشور ، یکی از بهترین مراکز مشاوره تحصیلی در استان تهران و سراسر کشور است. مشاوران این مجموعه تحصیلی از مشاوران برتر کشوری هستند و شما می توانید با خیال راحت از مشاوران ، سوالات خود را پبرسید و در هر زمینه تحصیلی راهنمایی شوید.

مزیت مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما این است که علاوه بر مشاوره حضوری ، خدمات مشاوره تلفنی را نیز ارائه می دهد و این فرصت را برای دانش آموزان و داوطلبانی که امکان دسترسی به مشاور حضوری ندارند فراهم کرده است که تنها با یک تماس ساده از هر کجای کشور ، به برترین مشاوران متصل شوند.

پس اگر شما نمی توانید به صورت حضوری به مشاور مراجعه کنید ، جای هیچ نگرانی نیست و به راحتی می توانید از طریق یک تماس تلفنی به مشاور خصوصی خود وصل شوید و در طول روز و هفته هر چند ساعت که لازم دارید ، مشاوره دریافت کنید.

چرا پاسخ با ما از بهترین مراکز مشاوره تحصیلی در تهران است

  • مزیت اول مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ، راه اندازی بخش مشاوره تلفنی در این مجموعه هستند و امکانات دسترسی به مشاور را برای تمام دانش آموزان و داوطلبان سراسر کشور و استان تهران فراهم کرده است.
  • دومین مزیت مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ، بهره مندی از مشاوران نمونه کشوری است که همگی از رتبه های رتبه های برتر کنکوری بوده اند و از بهترین دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند.
  • خدمات مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما از ساعت 8 صبح تا 12 شب ارائه می شود و مشاوران در این ساعات آماده به پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.
  • شما می توانید در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با چندین مشاور صحبت کنید و یا یک مشاوره خصوصی داشته باشید و هر زمان که نیاز بود به مشاور خود متصل شوید.
  • با مشاوره تلفنی پاسخ با ما ، در وقت و هزینه شما بسیار صرفه جویی می شود.
  • برای دریافت مشاوره تلفنی نیازی به تعیین وقت از قبل ندارید.

در مشاوره های تلفنی خصوصی ، مشاور تمام شرایط ، توانمندی ها ، روحیات و وضعیت شخص شما را بررسی می کند و در نتیجه بهتر می توانید راهنمایی شوید و برنامه ریزی درسی که دریافت می کنید ، فقط مختص به خود شماست همچنین به دلیل آنکه ارتباط مستقیم با مشاور ندارید ، راحت تر می توانید مشکلتان برای اول مطرح کنی و مشاور با اطلاع از محدودیت ها و امکاناتی که شما دارید ، بهتر می تواند همراهیتان کند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر